luns, 8 de outubro de 2012

A visita de Cayo Lara ao Grove na Prensa

A prensa faise eco da visita do Coordinador Federal de Izquierda Unida, Cayo Lara, a O Grove no Acto Público organizado por Esquerda Unida e ao que tamén asistiron Yolanda Díaz (Coordinadora Nacional de EU e número 2 pola Coruña de AGE) e Juan Fajardo (Cabeza de lista de Alternativa Galega de Esquerda por Pontevedra).




Todogrove.com
Cayo Lara e Juan Fajardo presentan no Grove a Alternativa Galega de Esquerda
Acompañados polo concelleiro de EU no Grove, José Antonio Taboada, o coordinador federal de Izquierda Unida, Cayo Lara, e o cabeza de lista de Alternativa Galega de Esquerda (AGE) na provincia de Pontevedra, Juan Fajardo, presentaron este domingo no Grove a coalición que EU selou coa formación nacionalista Anova para “parar” a política de recortes do PP.
Paseniño, a campaña electoral das autonómicas do vindeiro día 21 comeza a gañar presenza na vila grovense. Tralos actos celebrados días atrás polo BNG, desta volta tocoulle a AGE expoñer as súas propostas nun acto que tivo lugar na tarde deste domingo na Casa da Cultura Manuel Lueiro Rey.
Acto do que se responsabilizaron tres membros de Esquerda Unida –non en van, O Grove é un dos poucos concellos en Galicia no que esta formación ten representación na corporación–, un partido que concorre a estas autonómicas baixo o lema “hai que paralos” nunha coalición con Anova Irmandade Nacionalista, partido escindido do BNG que lidera o economista Xosé Manuel Beiras, á que tamén se sumaron Equo e Espazo Ecosocialista Galego.
Unha coalición que ten como número un da súa candidatura por Pontevedra ao concelleiro vilagarcián Juan Fajardo, quen incidiu na súa intervención na necesidade de que AGE chegue ao Parlamento Galego para loitar polos servizos públicos e a creación de emprego ante os recortes que atribúe ao PP.
O candidato estivo acompañado neste mitin ao que asistiron unhas cento cincuenta persoas, polo concelleiro grovense José Antonio Taboada; Yolanda Díaz, coordinadora de EU e por Cayo Lara, coordinador federal de Izquierda Unida e deputado no Congreso, quen nos últimos días participou en varios actos de campaña en Galicia, autonomía que considera clave para “facer fronte” á política que leva a cabo o PP desde o Goberno central.



Faro de Vigo

Cayo Lara reúne a cerca de doscientas personas en O Grove
El coordinador federal de Izquierda Unida, Cayo Lara, acudió ayer a O Grove para protagonizar un acto político en el que participaron alrededor de doscientas personas. Se llevó a cabo en la Casa da Cultura de Monte da Vila, con participación de José Antonio Taboada Magdalena, el concejal electo de Esquerda Unida en la corporación municipal grovense. De este modo se presentó la coalición Alternativa Galega de Esquerda, que en la provincia de Pontevedra tiene como candidato a Juan Fajardo

La Voz de Galicia
Cayo Lara saluda en O Grove la nueva alianza de izquierdas como garante de la democracia
O Grove se convirtió ayer por la tarde en el puerto de referencia de la campaña electoral de la alianza de Alternativa Galega de Esquerdas. En un acto que llenó el salón de la casa de cultura Manuel Lueiro Rey, Yolanda Díez, Cayo Lara y Juan Fajardo encadenaron tres discursos en los que, una y otra vez, señalaron al PP con dedo acusador. Y es que «cada un de nós que está na cola do paro está aí por culpa da súa mala política», según explicó Juan Fajardo durante su intervención.
El candidato de la coalición de izquierdas por la provincia de Pontevedra fue el encargado de cerrar una sesión en la que el gran protagonista estaba llamado a ser el secretario general del partido, Cayo Lara. Este reformuló en O Grove uno de los mensajes más repetidos esta campaña: «Feijoo es el mando a distancia de Rajoy». Ambos líderes populares representan un partido que «amnistía a los ricos» y que «cada vez ataca más a la gente», motivo por el que «la gente saldrá a la calle».
A juicio de Cayo Lara, las elecciones en Galicia se han adelantado para que a los populares «no les afecte la intervención» a la que parece estar abocada una España que está «de rodillas ante los grandes poderes». Para que logre levantarse será crucial lo que ocurra el 21 de octubre en Galicia. El secretario general de IU saludó la alianza nacida en Galicia. «Sumar en la izquierda es multiplicar la confianza», dijo. Si Alternativa Galega de Esquerdas llega al Parlamento, con ella «habrá llegado la democracia».


Ningún comentario:

Publicar un comentario