mércores, 31 de agosto de 2011

EU ve en los datos económicos ofrecidos por el tripartito una justificación para reducir servicios

Prensa Diario de Arousa
EU ve en los datos económicos ofrecidos por el tripartito una justificación para reducir servicios

T.M. > O GROVE
La agrupación local de Esquerda Unida mostró ayer su preocupación por las declaraciones realizadas por los responsables municipales en relación con la asfixia económica del Concello meco.

Así, apuntan que hace tres meses todas las agrupaciones eran conscientes de la situación económica del ente local y sabían que iba a haber una reducción de ingresos, por lo que considera que este dato no debería ser una sorpresa para el tripartito.


Por otra parte, entienden que las cifras mostradas “están deseñadas para crear un estado de alarma e para xustificar a redución drástica de servizos municipais”. Así, aseguran que no puede ser un imprevisto el incremento del IVA, ya que se anunció en 2009.

De este modo, desde EU instan al tripartito a trabajar en el Presupuesto de 2011 y a convocar ya a los portavoces de los diferentes grupos políticos “para poñernos a traballar nelo e para ter un orzamento que realmente se axuste á realidade actual e non un orzamento deseñado para o ano pasado como temos actualmente prorrogado, sendo lóxicos entón estos desfases dos que se falan”.

Así, esperan ser informados en estas reuniones de las medidas que el tripartito pretende tomar para afrontar la reducción de ingresos y aseguran que la apuesta de Esquerda Unida pasa por crear un nuevo modelo fiscal “no que se graven máis ás rendas máis altas e se deseñen medidas para aliviar ás familias con menos recursos, ademáis de poñer freno á política recadatoria actual de multas indiscriminadas, entre outras medidas, como a redución de gasto en dedicacións do Goberno, xa que algún dos seus membros cobra máis de un salario de distintas administracións públicas”.

Ningún comentario:

Publicar un comentario