Prensa:
Xan Lamelas: «Cando o alcalde nos amose proxectos será o momento de negociar»
La Voz 30/4/2010
El concejal de Esquerda Unida-Izquierda Unida de O Grove, Xan Lamelas, lanzó ayer un aviso a navegantes. «Cando o alcalde nos amose a súa man tendida con proxectos, será o momento no que desde EU nos sentemos con el a negociar e tentaremos obter os mellores acordos posibles para os veciños. Mentres tanto, seguiremos a sinalar aquilo no que ao noso criterio é equivocado».
El edil realiza estas declaraciones al hilo de la rueda de prensa ofrecida el miércoles por el alcalde, José Antonio Cacabelos (PSOE), y los otros portavoces del tripartito, Carlos Álvarez Besada (BNG) y Fredi Bea (PG).
Los representantes del gobierno manifestaron su «sorpresa» por las críticas de EU contra la gestión de un equipo del que formó parte hasta hace un mes pero, en todo caso no quisieron avivar la polémica, a no ser por una alusión del alcalde a las ausencias de Xan Lamelas durante su etapa como responsable de Emprego e Xuventude.
«Deben saber o alcalde e os socios que me entero de máis cousas das que aparento e que en EU estamos fartos de ver a man do alcalde tendida totalmente valeira durante estes tres anos de mandato». Estas palabras de Lamelas llegan un día después de que Cacabelos hiciera pública su disposición para negociar con EU cuestiones municipales.
EU pide un cambio de rumbo
El gobierno local necesita ahora aliados para sacar adelante sus propuestas en pleno, dado que tras la marcha de EU se quedó en minoría. Pero el concejal Xan Lamelas no le va a poner las cosas fáciles. El discurso de este grupo se ha vuelto muy crítico con el gobierno local -en menos de una semana ha enviado dos comunicados poniéndolo en cuestión- y ayer reiteró su intención de seguir en esta línea si el gobierno local no cambia de actitud. «Non como estratexia de desgaste contra o goberno, senón como exercicio de crítica para que se cambie de rumbo e se abandonen tendencias que levan ao Concello á parálise e o valeiro de contidos», puntualizó ayer Lamelas Alfonso.
Ningún comentario:
Publicar un comentario