Alerta do colapso que pode
producirse nas rúas da contorna ao derivar cara a elas o fluxo de tráfico
Denuncia a falta
de credibilidade do goberno local; que despois de meses falando da elaboración
por parte da Policía Local dun mapa de circulación anuncia o encargo dunhas
novas directrices de ordenación do tráfico á Universidade de Vigo
O Grove, 14 de xuño de 2018.- O grupo
municipal de Esquerda Unida lamenta que, unha vez máis, o goberno local poña o
carro antes que os bois. A pesar de tratarse dunha medida que indubidablemente
terá un impacto significativo sobre o mapa do tráfico do conxunto do casco
urbano, a humanización da rúa Alexandre Bóveda ten comezado sen que o Concello
dispoña antes do necesario Plan de Mobilidade. Unha falta de planificación que
podería derivar no colapso da rede de viais adxacentes; na súa maior parte
estreitos; e polos que transcorren tamén, cabe lembrar, os Camiños Escolares
Seguros que conducen ao CEIP Rosalía de Castro.
Antes de
peonalizar rúas ou modificar sentidos de circulación parece lóxico pensar nas
implicacións que esas medidas terán dende un punto de vista global. Pero non
semella do mesmo parecer o goberno local do PSOE, que nun novo alarde de
improvisación pon en marcha a humanización de Alexandre Bóveda sen contar
previamente cunhas directrices que garantan un ordenamento axeitado do tráfico
no conxunto do municipio.
Xa no
pasado pleno o voceiro de EU, Juan Lamelas, advertiu ao alcalde da urxente
necesidade de que O Grove dispoña dun Plan de Mobilidade Urbana; máis aínda,
habida conta das importantes modificacións que xa se teñen introducido e das
que, segundo os anuncios do consistorio, están por vir.
Moi lonxe
de criticar as peonalizacións e outras actuacións de humanización dos espazos
públicos, Esquerda Unida reclama reflexión e traballo previo, e apunta o
temerario de realizar cambios tan significativos como cambios de sentido sen
ponderar previamente as consecuencias. Nesa liña, EU lembra que o Concello
aínda non convocou as comisión de traballo e seguemento do Plan de Mobilidade.
Para máis inri, a pesar de que o alcalde anunciara en repetidas ocasións que a
Policía Local era quen estaba a encargarse da análise e redeseño do mapa do
tráfico grovense, o rexedor sorprende agora anunciando o encargo dunha nova
diagnose á Universidade de Vigo. E faino exactamente ao mesmo tempo que comezan
as obras para extender a humanización da Catorse ata os Conchases. Unha vez
máis, política de feitos consumados e a salto de mata.
Os cambios
en Alexandre Bóveda moi probablemente implicarán un aumento da densidade do
tráfico en rúas como Sol, Raposeira, Hortos ou Rejo; así como no cruce da
Avenida de Portugal coas da Igrexa e Rosalía de Castro. Unha operación que,
efectuada sen a necesaria análise previa, podería resultar totalmente
contraproducente. Ademais de perigosa, habida conta da proximidade do colexio
de primaria Rosalía de Castro, e dos Camiños Escolares Seguros.
Prensa:
EU lamenta las peatonalizaciones sin disponer de un plan de movilidad [noticia web]
Advierten de los perjuicios para los "Camiños Escolares" y calles como Sol, Raposeira y Hortos [noticia web]
EU critica que se humanice Alexandre Bóveda sin un plan de movilidad del casco urbano [noticia web]
O Grove inicia la humanización de la calle Alexandre Bóveda. EU alerta del colapso de tráfico que causará en viales cercanos [noticia web]
Ningún comentario:
Publicar un comentario